Bızımkı de kasım ayında test yapılmıstı 13 aylıktı. Değeri 6 çıktı. Doktor çok düşük bır değer dedi. Ferro sanol sürüp yazdı doktor 1 sıseyı tam bıtırdık 2 . Sıseyıde çok az kalmıstı onu da baya icırdık. Kontrole götürdük 2 ay sonra test yapıldı değeri 6 dan 47 ye cıkmıstu çok sevindik doktor daha vermenıze gerek yok dedı. Kestı şurubu. Şuan değerleri normal bebeğimın çok şükür . Sızde doktorunuzun tavsiyesi ile bu şurubu kullanın bence duzenlı olarak. 2-3 aya toparlar inşallah. Bız ıkı ayda çok şükür normal değerleri yükselttik.