Dmta bizde 4 kullanıyoruz belden değil bacak popo kısmından sızdırmış ya benim kızımın totosu yamuk ya kendi yamuk sı.yo yada molfix gene sapıttı 😅
Aslında her zaman olmuyo çok nadir oyüzden değiştirmekte istemiyorum mesela gece uyumadan takıyorum bezi 10 saat değiştirmediğim oluyo sabah çişle dolu oluyo ama sızdırmamış yani hiç çişte sızdırma olmadı kakada oluyo oda belki kızım genelde oturup yana göt devirip sıçıy ondan herhalde 😅😅😅