znmte1 Emzirirken antibiyotik kullanan var mı ? Çok ağır bi grip geçiriyorum da antibiyotiksiz imkanı yok iyileşemem :(
Kizannesi19 Dişçiye gitmiştim ben antibihotik yazdı sordum emziriken sıkıntı olur mu diye olmaz dedi birde kadın doğuma gitmiştim doğumdan sonra o da antibiyotik yazmıstı ama ne kullanıcağına bağlı
Burakcihan Doktor ilaci içtikten 2 saat sonra bebeği emzirmeden önce ilk gelen sütünü Sağ sonra bebeği emzirebilirsin demişti öyle yaptım birsey olmadi