2 aylık bebeğim var tırnaklarını düzenli bi şekilde kesiyorum sürekli, elleri üşümesin diyede eldivenlerini kullanıyorum. Arada sırada ellerini havalandırıyorum. Eldivenler ne zaman çıkartılmalı. Uygulamada yavaş yavaş çıkartmaya başlayın artık yazıyor. Siz ne zaman çıkarttınız eldivenleri? Eldivenleri çıkarınca ellerinin bi anda soğuması normal mi?