Oğlum 2 yaşında normalde grıp vs olunca burnu akardı ama bı kaç aydır sarıda değil beyaz su gibi sümük geliyor bende yoruldum sürekli silmekten neden olur acaba çok üzülüyorum bu sefer de. Yanı grıp değil gayet canlı hareketli bı çocuk sağlık ocağına götürdüm bı ara doktor her küçük çocuk da olur burun akıntısı gecer dedı bısey yazmaya gerek yok dedı geldim