Doğum izni en erken kaçıncı haftada çıkılabilir kuzenim 3 düşük yaptı 25. Haftada bugün fenalaşmış düşük riskin olabilir tekrar demişler yarın alabilirse rapor alacak ama hastaneleri biliyorsunuz fazla rapor vermiyolar kesin düşük tehlikende var dememişler o yüzden rapor alamama şansıda var en erken doğum iznine ne zaman çıkabiliyor