Canım anneler öncelikle hepinize iyi akşamlar diliyorum. Bebeğim 21 aylık ve memeye aşırı düşkün. Ama ben artık beslenmek için değil de keyif yapmak için emdiğini düşünüyorum. Gündüz memesini tamamen kestik ama gece vermezsem kıyameti koparıyor. Sizler memeden keserken hangi yöntemleri denediniz tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim, şimdiden hepinize çok teşekkür ederim ❤️