Merhaba gece emmesini keseli 10 gün oldu ilk 5 gün iyi gitti baya ama son günler emzirmediğim halde sürekli uyanıyor, sallıyorum ,yatırıyorum sabaha kadar kısır döngü bitmiyor, belim ağrıyor, sabaha kadar uyu uyan sersem oluyorum, uyanıyo ağlıyor ayağıma yatırıp salladığım anda susup uyuyor. Hasta değil,aç değil gece emmesini kesince rahatlarım diyodum ilk 5 gün güzel gitti ohh çok şükür dünya varmış dedim sonra yine aynısı oldu yaşayan var mı gerçekten hayattan soğudum artık gece olsun istemiyorum çözümü nedir bunun okul çağına kadar böyle gidecek galiba