Merhaba. Kızım 9.5 aylık. Geçen hafta alttan 2 diş birden patlattı. Çıkarmadan önce biraz huysuzdu o kadar. Ama bugün o kadar kötü ki. Uyumuyor. Normalde 8 de uyurdu şimdi kucağımda 5 dk da bir ağlayarak uyanıyor. Saçını kulağını yoluyor kulağının içine parmak sokuyor. Diş ağrısı mı anlamadım. Dilleri patladı da halbuki. Büyüyene kadar da ağrıyor mu bu dişler anlamadım ? Calpol verdim biraz umarım iyi gelir. Tavsiyelerinize ihtiyacım var