34 haftalık gebeyim kızım 15 gün sonra 1 yaşına girecek. Kasılmalarım şiddetli olduğu için doktor hemen emzirmeyi sonlandırmam gerektiğini söyledi. Bende aniden kestim, zaten mama destekli gidiyorduk. Sizce ne kadar sürede unutur, bugün 5 gün oldu 2 kere filan tişörtümü açmaya çalıştı, çok üzülüyorum daha çok küçük çünkü. Acaba doğumdan sonra tekrar emmeye devam eder mi..