Benim kızım 3 aylık ilk dozu oldu nerdeyse bütün yan etkileri gösterdi ateşi ilk gün 39.5 dan aşşağıya çok zor düştü tüm gün inleyip durdu fitil ve şurup verdik. 3.gün anca düştü ateşi. Hiç ağlamayan çocuk durduk yere ağlama krizlerine girdi,uyku hali vardı sürekli,bacağı şişti morardı😩her bebek de farklı etki gösteriyor demek ki🤦🏼♀️diğer dozları yaptırmaya korkar oldum