Merhaba, kızım 15 aylık olacak. Yaklaşık 2 aydır ilk önce kucağımızda sürekli poposunu ileri geri yapıyordu. Enfeksiyon yada kıl kurdu olabileceğini düşündüm. Daha sonra mama sandalyesinde, bebek arabasında aynı hareketleri yapmaya başladı. Son 1 aydır çok sıklaştı. Mama sandalyesi ve bebek arabasından bu hareketleri yaparken yüz ifadesi değişiyor, homurdaniyor normal bir şekilde oturamaz oldu. Doktora götürdük, mama sandalyesinde ileri geri dememle bebej mastürbasyonu dedi. Dikkatini dağıtacaksınız, normal bir durum 1-2 yılda sürebilir o zaman pedagoga gidersiniz dedi. Başka bir doktor nasıl ellerini, ayaklarını keşfediyorsa şimdi de o bölgeyi keşfediyor engellemeye, dikkatini dagitmaya çalışma daha çok keşfetmek ister dedi. Bu konuda tecrübesi olan var mı acaba? Psikolojik olarak olumsuz etkiliyor çünkü ne bebek arabasına biniyor, ne yemek yiyebiliyor ne de kucağımızda sabit durabiliyor aralıksız yapıyor. Şimdiden teşekkürler.