pijamalianne
Evet ayına göre uyku penceresine dikkat etmek lazım. 2 yaş için uyku konusunu hiç bilmiyorum ama öğlen uykuları bire düşüyor bazen hiç uyumuyorlarmış onu duydum birkaç kişiden . Allah yardımcınız olsun iki çocukla zor gerçekten . Ama bence siz daha iyi bilirsiniz ama öğlen bir kere de olsa uyusun az uyusun ama uyusun. Gece 1 e kadar uyumamasının birçok sebebi olabilir . Mesela uyaranlar ışık ses televizyon alışkanlık aklı bir şeyde kalıyorsa ya da o saatte ne yapıyorsa gündüz daha çok yapsın . Gece akşam daha sakin aktivitelere yönelsin ne bileyim aklıma bunlar geliyor