Merhaba 4 aylık bebegim var atak doneminden dolayi asiri huzursuz ayni.zamanda dis cikarma hazırlık belirtileri de var doktorum zaditen oral damla yazdi fakat bu alerji icin verilen bir damla sorduğumda da uyutur rahatlar bebek dedi. Evet ataklardan dolayı huzursuz uyuyamiyor fakat uyusun diye damla vermek ilacla uyutmakta annelik vicdanima zor geldi doktorumuza da cok güvenirim uyuyacak rahatlayacak dedi. Meme reddi de ver su an oda ortadan kalkacak dedi napsam bilmiyorum arada.kaldim