Merhaba , Oğlum 15 aylık , başlarda ben çok güzel ilerlemiştim çiğniyordu , sonra alerjisi başladı çok kusup küçülünce kusmasın diye hep ezip ezip verdim , şimdi asla çiğnemiyor , ağzına pütür koyuncq saatlerce tutup tükürüyor , böyle bir durumu yaşayıp da sonradan çocuğu rahat çiğneyen var mı ?