Merhaba kızlar bebeğim 9 aylık hep destekli uyumaya alıştı baştan beri gazdan dolayı falan öyle kaldı ama bir kaç gündür kendi kendine uyutmaya alıştırdım ilk etapta bende yanına uzanayım dedim oda bi o yana bir bu yana döndü döndü uyudu şimdi size sorum şu ki biraz alıştıktan sonra tek uyumasına yani yanında ben olmadan uyumaya alıştırmak istiyorum sizce alışır mı yoksa ben varım diye mi uyuyor