Bugün gerçekten çıldıracaktım artık. Ne yaparsam yapayım bende uyumuyor 6 aylık oğlum bu zamana kadar hemen hemen hep ben uyuttum haftasonları babası uyuturdu. Stres yapıyorsun onu hissediyor demeyin çünkü asla stres yapmıyorum gayet güle oynaya gidiyoruz odaya gülüşerek konuşarak uyutmaya çalışıyorum bir anda ağlamaya başlıyor şekilden şekile giriyoruz yine de bana mısın demiyor. İnat ettim vermedim hani susar da uyur diye ama yok yani yarım saat uğraştım, yarım saat ağladı resmen. Eşim gelip alıyor 2 saniyede bayılıyor ne yapacağım Allah aşkına sebebi nedir bir fikir verin ya