afrAybars esimin yengesi mutfak dolaplarını ara fayansini, banyo fayanslarini (yer+duvar), banyo dolaplarını boyadı. Çok da güzel olmuştu. Geçen gittik memnun musun dedim 1 sene olmadı daha.
Mutfak dolaplarının boyası çıkmaya başlamış. Silince çıkıyormuş artı bir de yemek buharı. Vernigi falan çıkıyor sildikce dedi böyle alacali alacalı olmuş boyasi çıkmayan yerler.
Banyosu zaten komple soyulmuş zaten. Ben tavsiye etmem. Bianca stella kullanmışlardı.