Ummuglsm41_ emdikten sonra çıkarıyorsa fazlasını atıyor olabilir mide kapakçıkları bizdeki gibi çalışmadığı için geri çıkarma durumları çok oluyor maalesef. Sürekli fışkırarak kusmadığı müddetçe bir sıkıntı olmuyor genelde bizde de olmuştu doktor normal dedi, fışkırıyorsa alerjik bir durum olabilir doktorunuza danışın derim