4 ay 14 günlüğüz 😢 hep kucak isteyen bir oğlum var kucak da da dursa ya😭 tek başımayım çok yoruluyorum. Asıl size sormak istediğim soru şu oğlum çok kusuyor emmesi en fazla 5 dk sürüyor 2 saat kusuyor her seferinde böyle kusamadığı zaman sa çok ağlıyor. Doktora bu aya kadar hep söyledim ama kilosu iyi diyorlar birşey demiyorlar doktorumuz bu kez reflü için ilaç verdi gaviscon bir defa verdim ama bu kez kusamadığı için mahvoluyoruz kussa bir dert kusmasa bir dert gören böyle çocuk mu olur ilk kez görüyorum dior bizim gibi olan var mı ? 😔