Sinemkaan25102022 14 aylık oğlum herşeye ağlıyor kucak istiyor sebepsizce ağlıyor 4üstte 2 altta dişi var Dişmi sendrommu anlamadım Sürekli kapııya gidiyor dışarı çıkmak istiyor elinden bişeyi alınca krize giriyor resmen 😞
Iremylcnkya07 Sinemkaan25102022 bu aylarda normal ya biizm kız da öyle 15 aylık geçen aydan beri öyle diş gelcek bizim de bekliyoruz hala
Dilararden Sinemkaan25102022 14 ü 3 gün önce atlatmış bir anne olarak 14. Ay 5 haftalık bir atak haftası, inatlaşma direnme, ağlama mızmızlanma ve beraberinde 7/24 meme getirmekte 🧐
durukusunannesi_ Sinemkaan25102022 13 ay 24 günlük benim kızımda sürekli kucak istiyor şuan aynı 4 yukarda 2 aşağıda dişi var eli hep ağzında ama gelen diş var mı baktırmıyor. 1 yaş sendromu sanırım benimki de sinirli kendini yere atıyor başını vuruyor yere koltuğa nere denk gelirse o an
TubaB Sinemkaan25102022 13 aylık aynen bizde böyleyiz , yani ataklar 2 yaşa kadar böyle devam galiba , 2 yaş sendromu …. Sonra onu da atlatınca rahatlayacağız diye umuyorum
Iremylcnkya07 Sinemkaan25102022 benim kızım 7 aylıkken başladı ama 4 üst 2 alt var hala yanlar çıkcak şimdi şiş zor çıkıyormuş bekliyoruz
Iremylcnkya07 Sinemkaan25102022 ağrısını alır tabi ben çok huzursuz olunca veriyorum çünkü csnı acıyor sonuçta
Busra986532 Sinemkaan25102022 hem aşırı meraklılar hem de evde durmak istemiyorlar dişte bu zmanlarda çok etkili. Baktın mı diş etinde kabarıklık el ağıza götğrme devamlı var mı parmağınla bir bak sertlik var mı
Minigim38 Sinemkaan25102022 14 ay 15 günlük bizde öyleyiz sürekli kucakta yada dışarı çıkmak istiyor havalar soğudu pek çıkarmak istemiyorum atkı şapka takmıyor. Küçük ergen ya herseye inatlasıyor,kafa sallıyor, itiraz ediyor
Emily37 Sinemkaan25102022 14 aylık kızım.sürekli dibimde 1 saniye ayrılsam yanında ağlıyor.ne babasında ne abisinde asla durmuyor.4 üstte 3 altta dişleri var büyük ihtimal yeni diş geliyor sürekli kaşıyor dişlerini.benimkide kapının önüne gidip atta diyor.yağmur yağmıyorsa güzelce giydirip 1 saat çıkartıyorum dışarı ben temiz hava hoşuna gidiyor.atak dönemindeler herhalde gene bacım