pozitifanne06 Merhaba bugün 3. Kez kakasını yaptı ilk kez bu kadar cıvık altın sarısı renginde mukussuz. Doktora gitmeli miyim 2. Ayda neden ishal gibi olur? Sadece anne sütüyle besleniyor
xbebegimx pozitifanne06 anne sutu aldigi icin normalmis doktorumz demisti gunde 7-8 yapmasi bile normalmis
gunesnil_momy pozitifanne06 merhaba benim bebeğim de 2 aylık sadece mama alıyor ishal olmuş siz ne yapmıştınız geçti mi hemen