Karamgurme Oğlum kasık fıtığı ameliyatı oldu doktor sadece banyo yaptırmayın dikişi estetik dikiş pansuman bakım gerektirmez dedi ama bandaji ne zaman çıkaracağımizi söylemedi devlet doktoru olduğu için soramiyorum da bandaj ne zaman cikarilmali
balkanlardangelensogukhava Karamgurme bizimki 1 hafta sonra kontrole çağırıp bandajı kendisi çıkardı. Zaten minicik bir kesi. O gün banyo da yaptırdık. 3 aylıkken ameliyat oldu şuan 8 aylık izi bile kalmadı
Mgf Karamgurme gecmis olsun.oglmda 2 ay 10 gunlukkn oldu.bi gece hstahnede kldik.herhngi bi pnsumn fln yptrmdik.2 hfta snra kontrole gitmistik.bandaj var miydi htrlmiyorum ama varsada ogun doktr cikardi galiba.cok kucuk belli belirsz kesiydi cift tarfliydi bizim birde.
Karamgurme ikibalannesii üzerinde bandaj yoktu o zaman sizde benim oğlum 3 yaşında bandaj var üzerinde sadece kuru kalsın dedi başka bişey demedi
Karamgurme balkanlardangelensogukhava bugün 5. Günü normalde yarın yikanacakti ama kaç gündür ameliyattan sonra tuvalet eğitimi başa sardı çok fazla altına kaçırdı hep dikkatli yıkadım göbek tarafıni bezle sildim ama iyice battığı için ben bu akşam yıkadım maalesef inşallah bişey olmaz bir iki gunle