Pelin05 benim kızımda 2 buçuk aylıkken geçirdi bir gün kızımı her zamanki gibi uyutup bende yattım gece 3 gibi uyandım kizim uyuyordu kontrol etmek için yanına varıp dokundugumda çok sıcak olduğunu farkettim hemen kucağıma alıp ateşini ölçtüm 38.7 cıktı eşimle hemen acile götürdük orda yapılan tahlillerde şiddetli idrar yolu enfeksiyonu cıktı üstelik çıkan mikrop antibiyotige direncliymis doktor antibiyotik yazdı geçmezse iğne vericem dedim ama herek kalmadan düzeldi sü an 6 ayligiz bi sıkıntı olması bidaha