Yasirefeninannesi Kızlar aile destek alıyorum 1450 ama kesmişler 1200 olmuş neden kestiler yada devamı pazartesi mi yatar offf
Melike37 Yasirefeninannesi yok bundan sonra 1200 alırsınız ablaminda yengemin de öyle oldu aylardır 1200 alıyorlar
aptallarsizi Yasirefeninannesi yani çok normal hatta belki daha da düşer bende 2 çocuk var 1200 annem 6 çocukla 1500 alıyor çocuk sayısına göre değişiyor artık
pinkopink Yasirefeninannesi Allah aşkına verdikleri para neye yetiyor üç kuruş verip bizden fazlasıyla geri alıyorlar bende aldım bı kaç eşim işe başlayinca kesildi yeminle verdikleri paradan hayır göremedim şunlara bak açlık sınırı kaç para olmuş hala kırpma derdinler
Yasirefeninannesi pinkopink evet ya vallaha ne ben çocuğa harcıyorum iki parça şey 600 700 tutuyor yetmiyor bile zam geleceğine kesiyorlar