Yavrusununannesiii Nasıl geçecek bu süreç kaçıncı günündeyiz onu da bilmiyoruz dilinin ucunda ve bogazknda beyaz yaralar çıktı çocuğumun nasıl geçecek bi damlamız var ama bi faydasını görmedim henüz lütfen başından geçen varsa tavsiyelerini paylaşabilir mi
Mervegmlksz Yavrusununannesiii evet bizde 2 hafta önce geçirdik maalesef kreşe giden yeğenimden bulaştı oğluma dr 1 hafta 10 güne kendiliğinden geçeceğini ilaç veremeyeceğini söyledi ellerini sürekli yıkayın bizim ayaklarımızda yaranın izleri hala var kabuklanmış durumda zamanla geçecek inşallah hava yoluyla ve temasla bulaşan hastalık çevrenizdeki çocuklardan da uzak tutun çünkü hemen geçiyor
endoplazmikretikulumiste Yavrusununannesiii kaç aylık ek gıdaya başladıysa karadut pekmez iyi gelir aft ağız yaraları boğaza
Nil10 Yavrusununannesiii agzi için kesinlikle karadut pekmezi veya özünu yedirn hemn geciriyo. Kızım iki defa gecrdi ilki agzinda çok yara cikti parmaklarnda ayaklarında ama ikincisi çok hafif gecti
endoplazmikretikulumiste Yavrusununannesiii birde el ayak hastalığı sonrası tırnaklarda soyulma yada baş parmağın tırnağında düşme olabilir endişe etmeyin yerine yenisi çıkar tüm vakalarda olmaz ama olabiliyor endişe etmeyin çinko takviyesi iyi gelir doktorunuza sorarsınız zaten ben Önbilgi olarak vermek istedim
Yavrusununannesiii Mervegmlksz bizde elde ayakta ama çok hafif popo kısmında da var ama tek zoru dilinde ve bogazında da var su hariç hiç bişey yemedi 3 gündür çok endişeliyim ilaçlarını da içmiyor
Mervegmlksz Yavrusununannesiii bizimki hafif atlattı çok şükür yemek yiyemez duruma gelenlerde var sizin gibi Rabbim şifa versin inşallah
ayazpoyrazmerve Yavrusununannesiii bnm oglumda olmustu acidan hic bisey yiyip icemiyodu dr bize piraldyne diye bi murekkep verdi onu kullaninca gcti cok sukur tabi antibiyotikte kullandik gecmis olsun sizede