Merhaba arkadaşlar herkese iyi akşamlar, oğlum için e bebekden Hammm marka bebek tarhanası aldım ama ekşi olduğu için hiç sevmedi önereceğiniz, lezzetli ve ekşi olmayan bir marka varmı? Kızıma kendim yapmıştım bayıla bayıla içiyordu ama maalesef oğlumun tam gazlı dönemleri tarhana zamanına gelince yapamadım. Keşke bi araya sıkıştırsaydım.