Kızım 1 yaşına girince işe başlayacağım, sütüm de çok azaldı işe başlamadan sonlandırmayı düşünüyorum. İştahı iyi ama ek gıdanın yanında hala anne sütü ya da devam sütüne ihtiyacı var sanırım. Bir de İçim, Pınar gibi markaların direkt sıvı şekilde devam sütleri var onunla mı devam etmeliyim sizler ne veriyorsunuz 1 yaş sonrası yardımcı olursanız sevinirim. (Doktoruma sormak en mantıklısı biliyorum ama ilk sorduğumda tepkiyle karşıladı emzirmeyi sonlandırma fikrimi tekrar soracağım)