sibelasafylmz Merhaba hanımlar 18 günlük bebeğim var uyudu mu 3 4 saate yakın uyuyor emzirmek için uyandırmaya çalışsam da kendisi uyanmayinca uyanmiyor kayınvalidem aç olunca kendisi uyanır diyor ama bu durumu yaşayan var mı
byz1 sibelasafylmz canım benim bebeğimde sarılık vardı o yüzden uzun uyurdu keyfine bırakma 2 saate bı emzir karnını doyur daha minicik yeni doğdu
Svdmirac sibelasafylmz acıkınca uyanır diye bişey yok yenidoğan o tabiki uyanmak istemez burnunu sıkın ellerini oksayin bir şekilde uyandrip sık sık emzirin siz daha küçük o ❤️
aysen032 sibelasafylmz daha çok küçük yazık sarılık olmuş olabilir sarılık olunca çok uyurlar zor uyanırlar aç olsalar bile uyanamazlar lütfen 1 buçuk 2 saate bir emzirirken ve hemen bi doktora götürün tahminimce sariligi çok artmıştır
3kedili2bebekli sibelasafylmz topuklarına vur sık nemli ılık bezle yüzünü sil mutlaka uyandır sarılık olur şekeri düşer
sibelasafylmz byz1 sariligini atlattık çok şükür yeni doğan sarılığı vardı geçti zaten çok yüksek çıkmamışti 11 di 9.5 inmişti doktor gözlerine bak dedi ama göz akları sarımsı değil
Ozlmyldrm 1 aylık olana kadar 2 saatte bir emzirmeniz gerekir yoksa kan şekeri düşer tekrar sarılık olur henüz çok küçük
GemlikZeytini sibelasafylmz acıkınca uyanır diye bi şey yok. 2 saatte bi emzirmelisiniz henüz çok küçük
sibelasafylmz Uyandırdım emzirdim hanımlar kontrol ediyorum sürekli yüzünü gözlerini ileri seviye de olsa asla uyandiramam yegenimden biliyorum ama bugün hastaneye götürdüm acile orda yoruldu biraz ondan biraz fazla uyumak istedi çünkü bedenleri çok küçük