Pirayeada Kullananlar kusma.oldu mu Tmm ishal oluyor ama kusma yoktu kızımda kusma var öyle olanlar var mı
DarkSwan Pirayeada Klamoks antibiyotik benim kızımda alerji yapmıştı. Kıpkırmızı döküntüler oluşmuştu. Tıpkı kızamık gibiydi. Augmentin antibiyotikte aynı şekilde alerji oluşturmuştu. Doktorumuz antibiyotik ihtiyacımız olduğunda farklı bir grup antibiyotiğe başlayacağımızı söylemişti. Kusma vs. olmadı bizde.
Pirayeada Bebitom_3 ilacı veridgimde küsmüyor ama yemek yemişti üzerine hemen verince kustu ilacın tadını da sevmedi
Mamacitaa1 DarkSwan bizde de aynı yan etkiyi yaptı, pek cok bebeğe yine pek cok yan etkisi olan bir ilaç madem niye sıklıkla veriyorlar pek anlayamadim dogrusu geçen başka birinden daha duydum da yan etki yaptı diye 🤦♀️
Bebitom_3 Pirayeada yemeğin hemen üzerine vermeyin benim oğlumda antibiyotiği kusuyor. Şırıngayla yavaş yavaş veriyorum. Birde öyle deneyin isterseniz
Ozkos Bizdede aşırı yan etki yaptı çocuğunun ter tarafı kızardı kabardı bide alerji iğnesi oldu o yüzden çok kötüydü
Sinem1205 Pirayeada evet bizde kusma oldu. Ilk verdigimde kustu ama ilactan dolayi oldugunu anlamadım daha sonra 2.ye verdigimde tekrar kustu doktorumuza söyledik şurup yerine igne verdi 5 gun igne kullandık ama iğneyle 1 gunde atlatti diyebilirim.
DarkSwan Merve İlk defa başımıza geldiğinde çok tedirgin olduk. El ayak hastalığı olabilir, kızamık olabilir dediler ama sonuç çıkmadı. Sonra biz anladık. Peki yapmam gereken bir şey var mı?
Anneko22 Pirayeada biz influenza için kullandık dr mide bulantısı yapar çok toksa kusar demişti öylede oldu
Bebekk22 İshal kusma olmadı ama bağırsaklarını o kadar rahatsız ediyor ki uykudan ağlayarak uyanıyor sürekli kıvranıyor çocuk, o kadar bunaldık ki 3. Gündü bugün yarın vermeyeceğim valla
Pirayeada Bebitom_3 siringayla veriyorum ama işe yaramadı ateşi düşmedi değiştirdik doktor başka ilaç yazdı teşekkür ederim