2 hafta 15 günlük bebeğim, uykuya geçişlerimiz hep zordu. Önce emerek memede uyumaya başladı daha sonra kucakta salınım yaparak uyuttuk o şekilde de uyumamaya başladığında reflü yatağında ayakta hafif sallamaya başladık ama asla emziksiz uyumuyor ve emzik düştüğü an uyanıyor uykuları hep yarım kaldığı için çok huzursuz ve sürekli ağlayan bir bebek hâline döndü ne yapmamız gerek emziksiz asla uyutamıyoruz bu durumu yaşayan var mı?