hanimhatun Bebeğim 3 aylık son 1 aydır mama içmiyor. Sütüm az geliyor sağdığımda. Nasıl doyuyor anlamıyorum. Bütün mamaları denedim yok almıyor. Atak dönemi diyen var geçici mi bu dönem? Bi çözüm bulan varsa Allah rızası için söylesin… 😕
floorjustice hanimhatun benimkide 3 aylık 1 aylıkken 90 cc bitirildi iyice tiksindo biberondan veremiyorum Bi türlü emzirirken sonra veriyorum eskiden şimdi onada kanmiyor sizin çözümünüz var mi uykuları nasıl uyuyor mu
A2B4 hanimhatun 2.ayımda sütüm kesildi ne bebelac ne aptamil yemiyor reddediyor doktorumuza sorcaz tekrar bittim tükendim…bir de biberon degiscez bakalim
ysmnp hanimhatun benimki de böyleydi 10 15 gün sürdü sonra geçti atak haftasında yaptı sizinki de atak haftasındadır belki ama reflü de mama reddi yapıyor belirtiler varsa reflü olabilir
hanimhatun floorjustice biberon değiştirdim bütün mamalardan aldım nerdeyse yok içmiyor… gündüz uykuları da çok azaldı. Yani 20 dk 20 dk uyuyor en fazla.
06noname floorjustice ah tatlım bende aynı sorunu 3 aylıkken yaşamaya bi başladım benim kızım 5 ay 11 günlük hala devam ediyor biberon görünce basıyo çığlığı uykusunda tam dalınca sokuyorum ağzına zorlaya zorlaya içiriyorum her yolu denedim bi tek uyurken içti benimki oda her zaman değil uyanınca görmesi yetiyo içmemesi için kilo alımı sınırda devam etti tahlil vs yaptırdık herşey temiz dr um atak matak inanmıyor ama net atak ayı yaşadık yaşıyoruz hala Allah sabır versin cidden