ilon ayy pardonn 🤭 tarif deyince ben fıstığın icadından başladım kgkfkd yoğurt falan güzel olmaz heralde ya. Aklıma şu yetişkinlere yapılan bowl tarzı şeyler geliyor. Ya da kurabiye falan bi de snickers geldi 😋😋 (kan şekeri loadinggg….) 😂 Ezme değil ama o da fıstıklı sonuçta