Kırkım çıkana kadar yanımda kalan kayınvalidem üstünde saatlerce uyutmasından ve 10 dk.da bir emzirsen mi diye uyarmasından dolayı şu an sadece memede ve kucakta uyuyan bir kızım oldu hatta aşamaları izah edeyim; İyice emiyor uyuyacak gibi olunca kafasını memeye koyup az bekletiyorum sonra göğüsüme yüzüstü uzanır şekilde uyutuyorum en son yatırıyorum herhangi bir aşamada ağlarsa tekrar başa dönüyor bu sıra ve yaklaşık bir saati geçiyor. Uykuya da geçişi zor olan bir bebek olduğu için bu durum benim açımdan yorucu olmaya başladı. Burdan dönülür mü? var mı tavsiyeniz? bilemiyorum umutsuzluğa düştüm…