nkizilates Şu an biz de aynı durumu yaşıyoruz bizim gibi var mı diye postları okumaya gelmiştim. Geçen hafta ciddi yüksek ateş oldu 39,8 iki gün sürdü. Ardından öksürük oldu. Test tahlilleri yaptırdım çok şükür temiz çıktı dedim. Bugün yine ateşi 39,3 nasıl bir salgın var anlamıyorum artık. Rabbim çocuklarımıza şifa versin 🌸