Merhaba hanımlar kızım 2 yaş 4 aylık 3 gündür çok fenayız sürekli ağlıyor 2 yaş ile ilgili değil eminim biraz ateş vardı sürekli halsiz öğlen uykusunu zor uyuturdum normalde şimdi günde 3 posta 3-4 saat uyuyor resmen. Durduk yere çığlık ata ata ağlamaya başlıyor ne olduğunuda söylemiyor asla ama ara sıra bacaklarım karnım başım acıyor diyor ne yapıcağımızı şaşırdık. Allah aşkına güvendiğiniz bir doktor önerisi verirseniz çok duacı olucam İSTANBUL ESENYURT tarafındayız