dmr23 1. Ayın sonunda başladı. Sütüm tazyikli olduğu için reddetti. Önceleri zorladım baktım olmuyor, pilates topunda zıplayarak tutturdum memeyi. Uyurken emzirdim, yan yana yatarak emzirdim tazyik azalsın diye. Ayakta gezinerek pışpış yaparak emzirdim. Şansa bala tuttuysa aşırı geri yaslandım. 5. Aya gelene kadar o ağladı, ben ağladım diyebilirim. İnat ettim. Sütümü hiç sağmadım, bu sayede tazyik azaldı. Tazyik azalınca da döndü memeye. He bir de kendisi de 5. Aya girince daha kolay kontrol edebilir oldu süt akışını.