Mervee12 Merhaba bebegım biraz nezle sarmısaklı soğanlı kızılcık tarhanası yaptım çok severek yedı ılk defa normal tarhana değilde kızılcık tarhanası pembe olandan yaptım tam bir gripsavar diyolar bebegım 1 bucuk yasında deneyen varmı iyi geldi bize