Kızlar en son 3 aralıkta regl oldum 11 aralıkta bitti ve 6 gün gecikti dün lavaboda kan gördüm regl kanaması gibi pedimde de kahverengi lekelenmeler oluyor dünden beri (korunma yöntemimiz geri çekilme) bebeğim henüz 1 yaşında sizce regl kanaması mı yerleşme kanaması mı kızlar lütfen cevaplayın bilginize ihtiyacım var