3 gün önce normal doğum yaptım meme uçlarım yoktu ama hep bebeği emzirmeye çalıştım sonra biraz biraz çıkmaya başladı ama oğlum artık hiç bir şekilde memeyi tutmak istemiyo bugün çok süt dolmuş çok sızlıyor pompayla hiç süt çıkaramadım biraz elimle sağdım damla damla geldi çıkanı kaşıkla bebeğe verdim biraz mama takviyesi de yapıyorum aç kalıyo diye ama hiçbir şekilde meme istemio napmalıyım yardım edin