Merhaba kızlar 5.ay 4 günlüğüz dün kontrole gittik ve son 3 haftadır hiç kilo almamış sadece anne sütü alıyor mama ve biberon reddi var meme reddi de yapmaya başladı doktorum görünce direkt ek gıdaya başlattı ve tadımları geçelim dedi senin bebek çok seçici ve zor yiyen bi çocuk dedi hipp marka 5 li tahıl ve yulaf aldırdı sabah bunu yiyecek ikindide çorba dedi bugün denedim ilk gün ama çok sevmedi yemedi mesela bi çay kaşığı çorbayı içti sonra tükürdü emzirim diyorum ama ona da çığlık ağlama çok içmiş olsa çorba dicem tok ondan içmiyor ama içmedide. Siz nasıl ek gıda meme yapıyorsunuz kaç saat sonra emziriyorusnuz