Merhabalar anneler
15 günlük bebeğim cuma günü sarılığın yüksek çıkmasından dolayı küveze alındı 3 gündür bebeğimi göremiyorum :( başına gelen varmı çok korkuyorum sınırı geçmiş 24 lere ulaştı demişti doktor, pazar olduğu için haberde alamıyorum yanına zaten sokmuyorlar, daha önce başına gelen varmı beni bilgilendirir misiniz lütfen