Merhaba arkadaşlar
Kızım 2 yaş 3 aylık yaklaşık 5 ay olacak hiç bir şekilde ama hiçbir şekilde bacaklarini açmıyor bezini değiştiremiyorum. Normalde bezi bağlıyken bacaklarini acar oyun oynar fakat ciplakken asla bacaklarini açmıyor aciyor diye bağırıp ağlıyor. Aşırı stres yaptım hastaneyede götürdüm yapışıklık var dediler çok çok az anestezi kremle Bi dokunuşla açtılar fakat tekrarlamamasi için östrujen krem vs verdiler ama bacaklarini açıp kullanamıyorum. Bazen babası yardim eder bezini değiştirmem için ama artık aşırı stres yapıyorum , neden sadece ciplakken bacaklarini açmıyor, banyo da da aynı şekilde bacaklarini açmaz ama üstünde de Bi iç çamaşırı veya pantolon varsa aciyor ne olur beni aydınlatın