Lahanayı dolapta soğutun. Sonra sütyeninizin içine koyun. Biraz soğuk olsun ama. Bir saat falan sonra onu çıkarıp yenisini koyun. Öyle öyle hem çekilir, hemde sertlik ve acıması azalır. Ben erken doğum yaptım.bebeğim üç ay hastanede kaldı. Süt sağıp götürüyordum ama yine de sürekli mastit oldum. Bir de defalarca enfeksiyon oldum. Ve bu yüzden hastanede yattım. Orada yine göğsüm çok sertleşti ve acıdı. Hemşire söylemişti. Onunda öyle olmuş. Beyaz lahanayı dolapta soğutup göğsüne koyuyormuş. Ben de evden hemen getirttirdim. Bayağı faydası oluyor. Ama tabi ben süt tamamen çekilir korkusuyla fazla koymadım. siz zaten sütten kesiyormuşsunuz. Sık sık uygulayın