Ygtaliannesi ben olmamıştır demiyorum, bunlar diş belirtisi değil diyorum. Burun akıntısı, öksürük, hapşırık hunlar grip, üşütme, soğuk algınlığı gibi şeyler. Mesela burnu mı tıkalı, oda nem oranı düşüktür ondan bile tıkanır, hapşırır. Ama diş bunları yapmaz. Üstelik doktorumun 3 tane de çocuğu var. Zamanında benim de çocuk doktorummuş. Tabii ki de ona güveneceğim. Buraya bakarsak hepimizin çocuğu otizm..