Toujours Arkadaşlar merhaba 🌸 anlamadığım ve canımın yandığı bir konu var, bebeğim 1 aylık oldu emziriyorum, o emerken diğer meme ucum da acıyor sanki onu da emiyormuş gibi sızlama oluyor, normal bir durum mu?
kubra63 Toujours bende 39 günlük bebeği olan bir anneyim.Benim malesef ki sütüö o kadar az ki damla şeklinde.Emzirmeye calıştığım zamanlar da annem hep şey derdi diğer göğsün sızlıyor mu acıyor mu derdi bende öyle bir durum olmadığı için yok diyordum diğer göğsümüzün sızlaması acıması sütünüzün olduğunu gösterirmiş yani cok normal bi durum😌
yavrupotuncek Toujours evet benimde öyle oluyo sebebi de şuymuş bı göğüse uyarı verirken diğer göğüs te uyarı alırmış hatta bı gogusu emerken emmeye başladığı dk diğer göğüsten de süt akıyo bende bide mesela bebeğim uyurken uyanmadan hemen önce göğüslerim sizliyo aciyo anlıyorum uyanacagini bu şekilde