Hajsjdgkd Bebegim yaklaşık 1 haftadır hem uyurken hen uyanırken inliyor ve ağlıyor aynı durumu yaşayan var mi kakasını yapabiliyor ondada Bi sıkıntı yok acaba nedenyasayan var mı