Kukukrll Hanımlar kızım 34 aylık ve özel sektörde işe başlamayı düşünüyorum yani alacağım maaş asgari ücret… hep çalışma aşkıyla tutuştum evlendikten sonra eşimin işi nedeniyle çalışmayı bırakmak zorunda kalmıştım. Gurbette olduğumuz içinde kreşe vermem gerekiyor. Sizce bunu yapmalı mıyım ? Hayat şartları malum zor ve sigortam için çok istiyorum çalışmayı ama çok kararsızım nasıl bırakabilirim yavrumu diye düşünürken nefesim kesiliyor sıkışıyorum. Sizin düşüncelerinizi fikirlerinizi almak istedim
sezer2022 Kukukrll mesleğiniz ne? Yüzlerce kadın kreşe veriyor canım rahat ol, tek değilim diye kendine moral ver,, benimki (16 aylık) küçük diye kaynanam bakıyor ama çok istiyorum büyüyünce kreşe vereyim yaşıtlarıyla oynasın 🥰
Kukukrll sezer2022 tıbbi sekreter canım. İnan hep hayalimdi bi işe girip çocuğumu kreşe vermek. Tek amacım zaten yaşıtlarıyla büyüsün sosyalleşsin tek büyüdü bu zamana kadar. Aslında zaten onlar için çalışıyoruz hep. İkimizde bunalıyoruz belki ikimize de iyi gelecek bu diyerek başlamak istedim ama işte daha kötü olur muyuz bilemedim 😒
Kukukrll ?? Eşim bu konuda kafamı çok karıştırıyor yokuşa sürüklüyo ve kararımı etkiliyor 😒 çocukla ilgili sürekli ya hasta olursa ya şu olursa ya bu olursa deyip beni de karıştırıyor. Ama bende psikolojik ve ruhen çalışmaya ihtiyacım var belki maaşımın çoğu kreşe çocuk ihtiyacına gidicek ama eminim yine de iyi gelecek çünkü kendimi bildim bileli hep çalıştım ve ömrümün sonuna kadar evde oturup koca parasıyla geçinmek istemeyenlerdenim. Tecrübeli hanımlar size sesleniyorum 😞