tombikinannesi Bebeğim 5.5 aylık 10 gün oldu kakasını yapamıyo bu fitili kullanan var mı vermelimiyim nasıl verilir ?
beyzadodo tombikinannesi yarin atip verebilirsiniz kakasini yapmasi icin olan bir fitil zaten rahatlikla yyapar sonra
Asel3504 tombikinannesi ortadan ikiye bölüp yarısını atabilirsiniz bende kullandim yarın saat içinde yapıyor
Begonvil__ tombikinannesi yarısını kesip verebilirsiniz birkaç kez yapmıştım ben zaten yumusatip kakasını yapmasına yardımcı oluyor