Kızlar öncelikle aman yemeklere gömüle yim sütüm artar diye düşünmeyin. Çok yiyip kilo almış olıyorsunuz. Ben günde iki öğün besleniyorım ne çok yiyorum ne az. Midemi şişeene kadar yemiyorum yani. Tek yaptığım süt arttırma ile ilgili bol şu tüketmem. Gün de 2 litre üstü içiyorum. Çok yemekle süt artmıyor olay bol bol su tüketmekte. Şu an 6 ay aldu. Tek yaptığım bu. 82 ile doğuma girdim doğum öncesi kilom 58di. Şu an 62 kiloya düştüm şükür. Kendi bedeninizi düşünüyorsanız sütlüyüm aman yiyeyim istediğim kadar demeyin. Tabi bu herkesin kendi düşüncesine kalmış. Herkes bana sen sütlüsün emziriyorsun ye ye ye yeeeee diye baskı yapanlara kulak asmıyorum kendi bedenimi önemsiyorum. Emin olun sütünüz eksilmez. Aksine bol şu tüketimi sütü arttırıyor. Bestlak ve süt arttırıcı besinleri ilk iki ay önemsedim tükettim ama baktım su tüketimi de arttırıyor hepsini bıraktım .